Posted by on 1 listopada 2018

Aby wygrać cloture i pokonać obalenie, Demokraci muszą zabezpieczyć 60 głosów. Skład Senatu to 58 Demokratów, 40 Republikanów i 2 niezależnych, i powszechnie uważa się, że senator Olympia Snowe z Maine jest jedynym republikaninem, który może głosować za ustawą demokratów. Ustawa, która właśnie minęła w Izbie, kosztowałaby 1,05 biliona dolarów, powiększając zasięg do około 96% populacji USA (z wyłączeniem nieudokumentowanych imigrantów), z 83%. Rozszerzony zasięg byłby dostępny poprzez giełdy ubezpieczeniowe – gdzie kwalifikujący się ludzie otrzymywaliby dotacje na zakup swoich planów – i poprzez rozszerzenie Medicaid. Ustawa przewiduje także szereg przepisów, które ograniczałyby zdolność prywatnych ubezpieczycieli do odmowy ochrony, uniemożliwiając im dyskryminowanie wnioskodawców ze względu na stan zdrowia, odmawiając ubezpieczenia z powodu wcześniejszego stanu lub nakładając roczne lub dożywotnie ograniczenia na ubezpieczenie . Poprzez utworzenie krajowej giełdy ubezpieczeń zdrowotnych (lub ewentualnie giełdy państwowe), rachunek zwiększy rachunki prywatnych przewoźników i zmusi ich do oferowania standardowych pakietów świadczeń.
Domowy projekt ustawy i środek, który wkrótce zostanie rozpatrzony przez Senat, różnią się pod wieloma względami. Wśród najbardziej kontrowersyjnych pytań znajduje się sposób ułożenia publicznego planu ubezpieczeniowego, który konkurowałby z prywatnymi przewoźnikami i z jakich źródeł skorzystać, aby zapłacić za reformę. Domowi demokraci preferują bardziej zdecydowaną opcję publiczną, ale poddani naciskom ze strony konserwatywnych ustawodawców, zorganizowanej medycyny i branży ubezpieczeniowej przywódcy Demokratów zgodzili się wymagać, aby plan negocjował swoje stawki z dostawcami zamiast stosowania administrowanych i niewątpliwie niższych stawek płaconych przez Medicare. Chociaż Reid ogłosił, że planuje włączyć opcję publiczną do projektu Senatu, zgodził się również, że stawki płatności powinny być negocjowane, a nie narzucane i powiedział, że przyzna państwom opcję nieuczestniczenia w planie publicznym.
W odróżnieniu od projektu Senackiej Komisji Finansów, który opodatkowałby wysoko zaawansowane plany ubezpieczeniowe, rachunek House podnosiłby większość nowych dochodów dzięki 5,4% sumy na osoby zarabiające ponad 500 000 USD rocznie, a pary zarabiające ponad milion USD, co przyniosą szacunkowo 440 miliardów dolarów w ciągu 10 lat. Podobnie jak w przypadku komisji senackiej ds. Finansów, ustawa House a polega w dużym stopniu na stałych redukcjach rocznych aktualizacji stawek płatności Medicare w przypadku większości usług innych niż usługi lekarzy, przynosząc oszczędności w wysokości około 229 miliardów dolarów w ciągu 10 lat.
Demokratyczni przywódcy domowi wprowadzili odrębny projekt ustawy, który zastąpiłby obecną formułę Medicare dotyczącą opłat za lekarstwa i ustanowił politykę pozwalającą na zwiększanie wydatków Medicare na usługi lekarzy o stawkę produktu krajowego brutto (PKB) plus 1% rocznie – lub PKB plus 2% w przypadku usług podstawowej opieki zdrowotnej i profilaktycznych. Ustawa ujednoliciłaby również bieżącą 5% premię za usługi podstawowej opieki zdrowotnej świadczonej na rzecz beneficjentów Medicare i zwiększyła ją do 10% w przypadku usług świadczonych na obszarach o niedostatecznym poziomie; wymagałoby to, aby płatności Medicaid za usługi podstawowej opieki były co najmniej równe stawkom płatności Medicare i uniemożliwiałyby nałożenie podziału kosztów pacjenta na zalecane usługi profilaktyczne
[patrz też: dorośli z zespołem aspergera, druskienniki sanatorium, dentysta na warszawskiej gdańsk ]

Powiązane tematy z artykułem: dentysta na warszawskiej gdańsk dorośli z zespołem aspergera druskienniki sanatorium

Posted by on 1 listopada 2018

Aby wygrać cloture i pokonać obalenie, Demokraci muszą zabezpieczyć 60 głosów. Skład Senatu to 58 Demokratów, 40 Republikanów i 2 niezależnych, i powszechnie uważa się, że senator Olympia Snowe z Maine jest jedynym republikaninem, który może głosować za ustawą demokratów. Ustawa, która właśnie minęła w Izbie, kosztowałaby 1,05 biliona dolarów, powiększając zasięg do około 96% populacji USA (z wyłączeniem nieudokumentowanych imigrantów), z 83%. Rozszerzony zasięg byłby dostępny poprzez giełdy ubezpieczeniowe – gdzie kwalifikujący się ludzie otrzymywaliby dotacje na zakup swoich planów – i poprzez rozszerzenie Medicaid. Ustawa przewiduje także szereg przepisów, które ograniczałyby zdolność prywatnych ubezpieczycieli do odmowy ochrony, uniemożliwiając im dyskryminowanie wnioskodawców ze względu na stan zdrowia, odmawiając ubezpieczenia z powodu wcześniejszego stanu lub nakładając roczne lub dożywotnie ograniczenia na ubezpieczenie . Poprzez utworzenie krajowej giełdy ubezpieczeń zdrowotnych (lub ewentualnie giełdy państwowe), rachunek zwiększy rachunki prywatnych przewoźników i zmusi ich do oferowania standardowych pakietów świadczeń.
Domowy projekt ustawy i środek, który wkrótce zostanie rozpatrzony przez Senat, różnią się pod wieloma względami. Wśród najbardziej kontrowersyjnych pytań znajduje się sposób ułożenia publicznego planu ubezpieczeniowego, który konkurowałby z prywatnymi przewoźnikami i z jakich źródeł skorzystać, aby zapłacić za reformę. Domowi demokraci preferują bardziej zdecydowaną opcję publiczną, ale poddani naciskom ze strony konserwatywnych ustawodawców, zorganizowanej medycyny i branży ubezpieczeniowej przywódcy Demokratów zgodzili się wymagać, aby plan negocjował swoje stawki z dostawcami zamiast stosowania administrowanych i niewątpliwie niższych stawek płaconych przez Medicare. Chociaż Reid ogłosił, że planuje włączyć opcję publiczną do projektu Senatu, zgodził się również, że stawki płatności powinny być negocjowane, a nie narzucane i powiedział, że przyzna państwom opcję nieuczestniczenia w planie publicznym.
W odróżnieniu od projektu Senackiej Komisji Finansów, który opodatkowałby wysoko zaawansowane plany ubezpieczeniowe, rachunek House podnosiłby większość nowych dochodów dzięki 5,4% sumy na osoby zarabiające ponad 500 000 USD rocznie, a pary zarabiające ponad milion USD, co przyniosą szacunkowo 440 miliardów dolarów w ciągu 10 lat. Podobnie jak w przypadku komisji senackiej ds. Finansów, ustawa House a polega w dużym stopniu na stałych redukcjach rocznych aktualizacji stawek płatności Medicare w przypadku większości usług innych niż usługi lekarzy, przynosząc oszczędności w wysokości około 229 miliardów dolarów w ciągu 10 lat.
Demokratyczni przywódcy domowi wprowadzili odrębny projekt ustawy, który zastąpiłby obecną formułę Medicare dotyczącą opłat za lekarstwa i ustanowił politykę pozwalającą na zwiększanie wydatków Medicare na usługi lekarzy o stawkę produktu krajowego brutto (PKB) plus 1% rocznie – lub PKB plus 2% w przypadku usług podstawowej opieki zdrowotnej i profilaktycznych. Ustawa ujednoliciłaby również bieżącą 5% premię za usługi podstawowej opieki zdrowotnej świadczonej na rzecz beneficjentów Medicare i zwiększyła ją do 10% w przypadku usług świadczonych na obszarach o niedostatecznym poziomie; wymagałoby to, aby płatności Medicaid za usługi podstawowej opieki były co najmniej równe stawkom płatności Medicare i uniemożliwiałyby nałożenie podziału kosztów pacjenta na zalecane usługi profilaktyczne
[patrz też: dorośli z zespołem aspergera, druskienniki sanatorium, dentysta na warszawskiej gdańsk ]

Powiązane tematy z artykułem: dentysta na warszawskiej gdańsk dorośli z zespołem aspergera druskienniki sanatorium