Posted by on 1 sierpnia 2018

Przewoźnicy oferowaliby ograniczoną liczbę produktów standaryzowanych według wartości aktuarialnej (miara kompleksowości pokrycia), krok mający na celu zwiększenie konkurencji poprzez ułatwienie porównywania i wyboru dla konsumentów. Ubezpieczenie medyczne – odmowa pokrycia lub zmiana składki na podstawie historii medycznej lekarza – zostaną zakazane, a ubezpieczyciele będą musieli przyjąć wszystkich kandydatów. Stawki mogą się różnić w zależności od wieku uczestnika, ale tylko o zalecaną proporcję, która jest mniejsza niż oczekiwana różnica wiekowa w roszczeniach. Osoby wymagałyby pokrycia. W porównaniu z kontynuowaniem dobrowolnego systemu pokrycia, zakres uprawnień doprowadzi do zwiększenia liczby osób ubezpieczonych – do każdego harmonogramu federalnych dotacji. Ale jest również niezbędna do przeprowadzenia reformy rynku ubezpieczeniowego. Bez mandatu wiele osób kupowałoby ubezpieczenie tylko wtedy, gdy zachorowałoby, tak jak to ma miejsce w państwach, które wymagają od ubezpieczycieli, aby sprzedały wszystkim z tą samą składką, niezależnie od stanu zdrowia. Dotacje dla osób o niskich dochodach ograniczą skalę niekorzystnej selekcji, na którą wpływ będzie miał rozmiar subwencji – czynnik, który wpłynie również na skłonność Kongresu do wspierania silnego egzekwowania mandatu. Projekt ustawy prawdopodobnie ma większe dotacje i silniejsze egzekwowanie mandatu niż te, które będą uwzględnione w każdym rachunku wyłaniającym się z Senatu. Obie izby wymagałyby, aby pracodawcy powyżej określonej wielkości oferowali pracownikom pokrycie i płacili część składek. Rachunek House wymagałby pracodawców, którzy nie oferują takiej możliwości płacenia podatków w wysokości nawet 8% ich wynagrodzenia; Oczekuje się, że ostateczna ustawa senacka będzie wymagać znacznie mniejszych płatności.
Polityki mające na celu poprawę efektywności świadczenia opieki związane są z rozszerzeniem zakresu i reformą rynku ubezpieczeniowego, głównie w tym sensie, że jeśli wydatki będą nadal rosły znacznie szybciej niż dochody, obniżenie przystępności cenowej ubezpieczenia spowoduje znaczne zmniejszenie zysku, oraz koszty przekroczą zdolność fiskalną rządu. Wielu obserwatorów uważa, że system dostaw jest niewystarczający, aby można było spowolnić wzrost wydatków bez utraty jakości. Ale to nie będzie łatwe.
Reforma dostawcy-płatności i zmiana traktowania podatkowego ubezpieczeń zdrowotnych prawdopodobnie mają największy potencjał spowolnienia tendencji kosztowych. Proponowane reformy płatności wpłynęłyby bezpośrednio tylko na Medicare – ale z oczekiwaniem, że inni płatnicy pójdą w jego ślady – i polegać będą głównie na pilotowaniu szerszych reform, które wprowadzą elementy kapitalizacji i płatności za każdy odcinek. Jak duża różnica może wynikać z tych zmian, zależy od stopnia, w jakim Kongres przyznaje władzę i zasoby organowi wykonawczemu lub niezależnej komisji, aby szerzej stosować udane podejścia. Ale nawet przy pełnym wsparciu sukces zależeć będzie również od tego, czy pomysły na reformę płatności okażą się godne.
Rachunki reform zawierają zapisy dotyczące rozwoju technologii informacyjnych na temat zdrowia i wspierania badań nad porównawczo-efektywnością. Wielu ekspertów uważa, że oba wysiłki poprawią jakość opieki, ale trudno jest przewidzieć, czy zyski będą znaczące i czy w związku z tym koszty wzrosną lub spadną.
[patrz też: laser biostymulujący, usg dopplera cena, unident ]

Powiązane tematy z artykułem: laser biostymulujący unident usg dopplera cena

Posted by on 1 sierpnia 2018

Przewoźnicy oferowaliby ograniczoną liczbę produktów standaryzowanych według wartości aktuarialnej (miara kompleksowości pokrycia), krok mający na celu zwiększenie konkurencji poprzez ułatwienie porównywania i wyboru dla konsumentów. Ubezpieczenie medyczne – odmowa pokrycia lub zmiana składki na podstawie historii medycznej lekarza – zostaną zakazane, a ubezpieczyciele będą musieli przyjąć wszystkich kandydatów. Stawki mogą się różnić w zależności od wieku uczestnika, ale tylko o zalecaną proporcję, która jest mniejsza niż oczekiwana różnica wiekowa w roszczeniach. Osoby wymagałyby pokrycia. W porównaniu z kontynuowaniem dobrowolnego systemu pokrycia, zakres uprawnień doprowadzi do zwiększenia liczby osób ubezpieczonych – do każdego harmonogramu federalnych dotacji. Ale jest również niezbędna do przeprowadzenia reformy rynku ubezpieczeniowego. Bez mandatu wiele osób kupowałoby ubezpieczenie tylko wtedy, gdy zachorowałoby, tak jak to ma miejsce w państwach, które wymagają od ubezpieczycieli, aby sprzedały wszystkim z tą samą składką, niezależnie od stanu zdrowia. Dotacje dla osób o niskich dochodach ograniczą skalę niekorzystnej selekcji, na którą wpływ będzie miał rozmiar subwencji – czynnik, który wpłynie również na skłonność Kongresu do wspierania silnego egzekwowania mandatu. Projekt ustawy prawdopodobnie ma większe dotacje i silniejsze egzekwowanie mandatu niż te, które będą uwzględnione w każdym rachunku wyłaniającym się z Senatu. Obie izby wymagałyby, aby pracodawcy powyżej określonej wielkości oferowali pracownikom pokrycie i płacili część składek. Rachunek House wymagałby pracodawców, którzy nie oferują takiej możliwości płacenia podatków w wysokości nawet 8% ich wynagrodzenia; Oczekuje się, że ostateczna ustawa senacka będzie wymagać znacznie mniejszych płatności.
Polityki mające na celu poprawę efektywności świadczenia opieki związane są z rozszerzeniem zakresu i reformą rynku ubezpieczeniowego, głównie w tym sensie, że jeśli wydatki będą nadal rosły znacznie szybciej niż dochody, obniżenie przystępności cenowej ubezpieczenia spowoduje znaczne zmniejszenie zysku, oraz koszty przekroczą zdolność fiskalną rządu. Wielu obserwatorów uważa, że system dostaw jest niewystarczający, aby można było spowolnić wzrost wydatków bez utraty jakości. Ale to nie będzie łatwe.
Reforma dostawcy-płatności i zmiana traktowania podatkowego ubezpieczeń zdrowotnych prawdopodobnie mają największy potencjał spowolnienia tendencji kosztowych. Proponowane reformy płatności wpłynęłyby bezpośrednio tylko na Medicare – ale z oczekiwaniem, że inni płatnicy pójdą w jego ślady – i polegać będą głównie na pilotowaniu szerszych reform, które wprowadzą elementy kapitalizacji i płatności za każdy odcinek. Jak duża różnica może wynikać z tych zmian, zależy od stopnia, w jakim Kongres przyznaje władzę i zasoby organowi wykonawczemu lub niezależnej komisji, aby szerzej stosować udane podejścia. Ale nawet przy pełnym wsparciu sukces zależeć będzie również od tego, czy pomysły na reformę płatności okażą się godne.
Rachunki reform zawierają zapisy dotyczące rozwoju technologii informacyjnych na temat zdrowia i wspierania badań nad porównawczo-efektywnością. Wielu ekspertów uważa, że oba wysiłki poprawią jakość opieki, ale trudno jest przewidzieć, czy zyski będą znaczące i czy w związku z tym koszty wzrosną lub spadną.
[patrz też: laser biostymulujący, usg dopplera cena, unident ]

Powiązane tematy z artykułem: laser biostymulujący unident usg dopplera cena