Posted by on 1 listopada 2018

Wysoki poziom wydatków na opiekę zdrowotną w USA został scharakteryzowany nie tylko jako bariera dla opłacalnych ubezpieczeń, ale także jako dominujące długofalowe zagrożenie dla gospodarki i konkurencyjności amerykańskiego biznesu. Obecna dyskusja polityczna w Kongresie nie rozwiązuje tego problemu. Poszukiwanie oszczędności rządowych, dzięki którym można sfinansować rozszerzenia zasięgu, sprawia, że programy publiczne są głównymi celami redukcji wydatków; możliwości dla oszczędności sektora prywatnego są wykluczone z równania. Uważamy, że warto rozważyć opcje kontroli kosztów dostępne zarówno dla sektora publicznego, jak i prywatnego. Chociaż nie ma zgody co do celu, jakim jest ograniczenie wydatków, ograniczenie wzrostu wydatków na opiekę zdrowotną do tempa wzrostu produktu krajowego brutto (PKB) – a przez to przeznaczenie określonej części dochodu narodowego na opiekę zdrowotną – oferuje rozsądny cel. Aby osiągnąć ten cel, wydatki na opiekę zdrowotną w następnej dekadzie należałoby zmniejszyć o 6,2% w stosunku do kwoty oszacowanej przez Centers for Medicare i Medicaid Services w innym kraju1. Proponowana redukcja zapewnia ramy oceny opcji rozważany.
Szacunkowe skumulowane zmiany procentowe w krajowych wydatkach na opiekę zdrowotną, 2010 do 2019 r., Biorąc pod uwagę wdrożenie możliwych metod reformy wydatków. HIT oznacza technologię informacji o zdrowiu, pielęgniarkę NP i asystenta lekarza medycyny sądowej.
Niedawno opracowaliśmy ilościowe szacunki prawdopodobnego wpływu 12 opcji politycznych na zmniejszenie wydatków na opiekę zdrowotną w Massachusetts, 2 i ekstrapolowaliśmy z tej pracy, aby uzyskać szacunki dla całego kraju. Zidentyfikowaliśmy 8 opcji, które dowodzą, że dowody mogą potencjalnie zmniejszyć wydatki i są szeroko stosowane w Stanach Zjednoczonych. W przypadku tych opcji opracowaliśmy wysokie i niskie szacunki łącznych oszczędności w okresie 10 lat. Wykres zawiera listę opcji, uszeregowanych według ich potencjału oszczędnościowego, i pokazuje, że procentowa zmiana wydatków, którą oszacujemy, mogłaby zostać osiągnięta, gdyby tylko te zasady zostały wdrożone. Jeśli nasze najbardziej optymistyczne założenia są uzasadnione, wydatki na opiekę zdrowotną można zmniejszyć, ale szacunki niższej granicy są znacznie bardziej pesymistyczne, a znaczny rozrzut między tymi dwoma wskazuje, że skutki są bardzo niepewne.
Do najbardziej obiecujących należą opcje związane ze zmianą metod płatności za usługi opieki zdrowotnej. Opłaty za usługi, dzisiejszy tryb dominujący, zachęcają do wyższego wolumenu, a nie lepszej wartości. Większość rozważanych reform płatności ma na celu zapewnienie zachęt zarówno do skuteczności, jak i jakości świadczenia opieki.
Metoda płatności wiązanej zapewniłaby jednolitą płatność za wszystkie usługi związane z danym leczeniem lub warunkiem, powodując, że dostawcy ponosili ryzyko związane z możliwymi do uniknięcia kosztami; podejście to okazało się skuteczne w ograniczonych projektach demonstracyjnych. Powiązana płatność zapewnia mechanizm zmniejszania zarówno liczby usług, jak i naliczanych za nie opłat. Szacujemy, że przy optymistycznych scenariuszach iz szerokim wykorzystaniem modelu Prometheus3 płatności wiązanej za sześć chorób przewlekłych i cztery ostre stany lub procedury wymagające hospitalizacji, krajowe wydatki na opiekę zdrowotną można zmniejszyć o 5,4% w latach 2010-2019.
[przypisy: dorośli z zespołem aspergera, testy alergologiczne kraków, protezy szkieletowe acetalowe ]

Powiązane tematy z artykułem: dorośli z zespołem aspergera protezy szkieletowe acetalowe testy alergologiczne kraków

Posted by on 1 listopada 2018

Wysoki poziom wydatków na opiekę zdrowotną w USA został scharakteryzowany nie tylko jako bariera dla opłacalnych ubezpieczeń, ale także jako dominujące długofalowe zagrożenie dla gospodarki i konkurencyjności amerykańskiego biznesu. Obecna dyskusja polityczna w Kongresie nie rozwiązuje tego problemu. Poszukiwanie oszczędności rządowych, dzięki którym można sfinansować rozszerzenia zasięgu, sprawia, że programy publiczne są głównymi celami redukcji wydatków; możliwości dla oszczędności sektora prywatnego są wykluczone z równania. Uważamy, że warto rozważyć opcje kontroli kosztów dostępne zarówno dla sektora publicznego, jak i prywatnego. Chociaż nie ma zgody co do celu, jakim jest ograniczenie wydatków, ograniczenie wzrostu wydatków na opiekę zdrowotną do tempa wzrostu produktu krajowego brutto (PKB) – a przez to przeznaczenie określonej części dochodu narodowego na opiekę zdrowotną – oferuje rozsądny cel. Aby osiągnąć ten cel, wydatki na opiekę zdrowotną w następnej dekadzie należałoby zmniejszyć o 6,2% w stosunku do kwoty oszacowanej przez Centers for Medicare i Medicaid Services w innym kraju1. Proponowana redukcja zapewnia ramy oceny opcji rozważany.
Szacunkowe skumulowane zmiany procentowe w krajowych wydatkach na opiekę zdrowotną, 2010 do 2019 r., Biorąc pod uwagę wdrożenie możliwych metod reformy wydatków. HIT oznacza technologię informacji o zdrowiu, pielęgniarkę NP i asystenta lekarza medycyny sądowej.
Niedawno opracowaliśmy ilościowe szacunki prawdopodobnego wpływu 12 opcji politycznych na zmniejszenie wydatków na opiekę zdrowotną w Massachusetts, 2 i ekstrapolowaliśmy z tej pracy, aby uzyskać szacunki dla całego kraju. Zidentyfikowaliśmy 8 opcji, które dowodzą, że dowody mogą potencjalnie zmniejszyć wydatki i są szeroko stosowane w Stanach Zjednoczonych. W przypadku tych opcji opracowaliśmy wysokie i niskie szacunki łącznych oszczędności w okresie 10 lat. Wykres zawiera listę opcji, uszeregowanych według ich potencjału oszczędnościowego, i pokazuje, że procentowa zmiana wydatków, którą oszacujemy, mogłaby zostać osiągnięta, gdyby tylko te zasady zostały wdrożone. Jeśli nasze najbardziej optymistyczne założenia są uzasadnione, wydatki na opiekę zdrowotną można zmniejszyć, ale szacunki niższej granicy są znacznie bardziej pesymistyczne, a znaczny rozrzut między tymi dwoma wskazuje, że skutki są bardzo niepewne.
Do najbardziej obiecujących należą opcje związane ze zmianą metod płatności za usługi opieki zdrowotnej. Opłaty za usługi, dzisiejszy tryb dominujący, zachęcają do wyższego wolumenu, a nie lepszej wartości. Większość rozważanych reform płatności ma na celu zapewnienie zachęt zarówno do skuteczności, jak i jakości świadczenia opieki.
Metoda płatności wiązanej zapewniłaby jednolitą płatność za wszystkie usługi związane z danym leczeniem lub warunkiem, powodując, że dostawcy ponosili ryzyko związane z możliwymi do uniknięcia kosztami; podejście to okazało się skuteczne w ograniczonych projektach demonstracyjnych. Powiązana płatność zapewnia mechanizm zmniejszania zarówno liczby usług, jak i naliczanych za nie opłat. Szacujemy, że przy optymistycznych scenariuszach iz szerokim wykorzystaniem modelu Prometheus3 płatności wiązanej za sześć chorób przewlekłych i cztery ostre stany lub procedury wymagające hospitalizacji, krajowe wydatki na opiekę zdrowotną można zmniejszyć o 5,4% w latach 2010-2019.
[przypisy: dorośli z zespołem aspergera, testy alergologiczne kraków, protezy szkieletowe acetalowe ]

Powiązane tematy z artykułem: dorośli z zespołem aspergera protezy szkieletowe acetalowe testy alergologiczne kraków