Posted by on 1 sierpnia 2018

Wszystkie oszczędności oznaczają utratę dochodu dla kogoś, a zainteresowane strony skutecznie zablokowały, osłabiły lub obejściły wcześniejsze próby kontroli kosztów. Powszechne wdrażanie zasad jest również utrudnione ze względu na różnorodność ustawień praktyki, z ich różnymi systemami danych, formami organizacyjnymi i stopniami gotowości do zmian. Jak wynika z niepewności naszych szacunków, żadna z tych opcji nie ma silnej historii ograniczania wydatków w pełnej skali realizacji krajowej. Sceptycy zauważają, że te potencjalne cele oszczędnościowe zostały zidentyfikowane w przeszłości, ale rozwiązania wymykają się nam. Aby osiągnąć znaczne oszczędności, tym razem będziemy musieli skuteczniej formułować i wdrażać polityki. Prawdopodobnie będzie potrzebne połączenie skutecznych metod; żadna pojedyncza opcja nie utrzyma wzrostu do wzrostu PKB. Chociaż wiele rozważanych opcji może poprawić wartość naszego systemu opieki zdrowotnej, tylko niektóre z nich mogą potencjalnie zmniejszyć wydatki. Ustawodawstwo reformujące przeprowadzane przez Kongres obejmuje zarówno obiecujące, jak i mało obiecujące podejścia. Ponadto mało prawdopodobne jest, aby sformułowanie obiecujących opcji w obecnych rachunkach było równie mocne, jak te, których wymagałyby nasze scenariusze dotyczące największej oszczędności, a zatem nie jest również możliwe osiągnięcie tych poziomów oszczędności.
Ze względu na znaczną niepewność dotyczącą wszystkich opcji, lepsze metody oceny będą kluczowym uzupełnieniem eksperymentów, które będą wymagane. Dziś mamy kilka zwinnych mechanizmów szybkiego oceniania skutków innowacji w polityce. Musimy opracować strategie skutecznego projektowania takich interwencji, oceny ich, a następnie decydowania w odpowiednim czasie, czy je porzucać, czy też systematycznie rozmieszczać na szczeblu krajowym. Wiele reform zadziałało w jednym miejscu, ale prawie nie ma przykładów ich pomyślnej replikacji. Jeśli uda nam się opracować wspólny zestaw narzędzi do projektowania, oceny i oceny, będziemy mogli szybciej i skuteczniej poruszać się, aby odrzucić lub zastosować rozwiązania polityczne na podstawie dowodów.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Ujawnienia finansowe i inne udostępniane przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0910315) został opublikowany 11 listopada 2009 r. O godz.
Author Affiliations
Od RAND Health, Santa Monica, CA.

Materiał uzupełniający
[patrz też: dorośli z zespołem aspergera, szpital radomsko rejestracja, testy alergologiczne kraków ]

Powiązane tematy z artykułem: dorośli z zespołem aspergera szpital radomsko rejestracja testy alergologiczne kraków

Posted by on 1 sierpnia 2018

Wszystkie oszczędności oznaczają utratę dochodu dla kogoś, a zainteresowane strony skutecznie zablokowały, osłabiły lub obejściły wcześniejsze próby kontroli kosztów. Powszechne wdrażanie zasad jest również utrudnione ze względu na różnorodność ustawień praktyki, z ich różnymi systemami danych, formami organizacyjnymi i stopniami gotowości do zmian. Jak wynika z niepewności naszych szacunków, żadna z tych opcji nie ma silnej historii ograniczania wydatków w pełnej skali realizacji krajowej. Sceptycy zauważają, że te potencjalne cele oszczędnościowe zostały zidentyfikowane w przeszłości, ale rozwiązania wymykają się nam. Aby osiągnąć znaczne oszczędności, tym razem będziemy musieli skuteczniej formułować i wdrażać polityki. Prawdopodobnie będzie potrzebne połączenie skutecznych metod; żadna pojedyncza opcja nie utrzyma wzrostu do wzrostu PKB. Chociaż wiele rozważanych opcji może poprawić wartość naszego systemu opieki zdrowotnej, tylko niektóre z nich mogą potencjalnie zmniejszyć wydatki. Ustawodawstwo reformujące przeprowadzane przez Kongres obejmuje zarówno obiecujące, jak i mało obiecujące podejścia. Ponadto mało prawdopodobne jest, aby sformułowanie obiecujących opcji w obecnych rachunkach było równie mocne, jak te, których wymagałyby nasze scenariusze dotyczące największej oszczędności, a zatem nie jest również możliwe osiągnięcie tych poziomów oszczędności.
Ze względu na znaczną niepewność dotyczącą wszystkich opcji, lepsze metody oceny będą kluczowym uzupełnieniem eksperymentów, które będą wymagane. Dziś mamy kilka zwinnych mechanizmów szybkiego oceniania skutków innowacji w polityce. Musimy opracować strategie skutecznego projektowania takich interwencji, oceny ich, a następnie decydowania w odpowiednim czasie, czy je porzucać, czy też systematycznie rozmieszczać na szczeblu krajowym. Wiele reform zadziałało w jednym miejscu, ale prawie nie ma przykładów ich pomyślnej replikacji. Jeśli uda nam się opracować wspólny zestaw narzędzi do projektowania, oceny i oceny, będziemy mogli szybciej i skuteczniej poruszać się, aby odrzucić lub zastosować rozwiązania polityczne na podstawie dowodów.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Ujawnienia finansowe i inne udostępniane przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0910315) został opublikowany 11 listopada 2009 r. O godz.
Author Affiliations
Od RAND Health, Santa Monica, CA.

Materiał uzupełniający
[patrz też: dorośli z zespołem aspergera, szpital radomsko rejestracja, testy alergologiczne kraków ]

Powiązane tematy z artykułem: dorośli z zespołem aspergera szpital radomsko rejestracja testy alergologiczne kraków