Posted by on 1 listopada 2018

Szacunek ten zakłada, że dostawcy mogą osiągnąć redukcję o 25 do 50% kosztów związanych z możliwymi do uniknięcia komplikacjami, zapewniając opiekę o wyższej jakości i większej współpracy. Jednak łączenie płatności tylko w przypadku usług szpitalnych zmniejszyłoby wydatki o 0,1%. Biuro Budżetowe Kongresu oszacowało, że łączna płatność zaoszczędziłaby tylko 19 miliardów dolarów (0,05%) w latach 2010-2014, ale rozważała jedynie usługi szpitalne i po ostrym leczeniu opłacane przez Medicare, a ponieważ Medicare już pakietuje płatności szpitalne dzięki systemowi związanemu z diagnozą możliwości oszczędności są ograniczone. Stwierdziliśmy, że istnieją większe możliwości łączenia płatności za leczenie chorób przewlekłych i stosowania tego modelu u wszystkich płatników. Różnica między szacunkami CBO a naszymi ilustruje ograniczenia koncentracji wyłącznie na oszczędnościach w budżecie federalnym. Druga możliwa opcja reformy płatności, ustawienie stawki dla wszystkich pacjentów, ma niższy profil. Podejście to obejmuje utworzenie organu regulacyjnego, który ustalałby ceny usług szpitalnych dla wszystkich płatników prywatnych i publicznych. Ustalanie stawek szpitalnych było szeroko stosowane w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych, ale później zostało porzucone przez wszystkie państwa, z wyjątkiem Maryland i Zachodniej Wirginii. Najbardziej prawdopodobnym wynikiem, biorąc pod uwagę wcześniejsze doświadczenia, jest to, że ustawienie stawek szpitalnych nie zmniejszy wydatków; naszym najbardziej optymistycznym szacunkiem jest zmniejszenie o 2,0% krajowych wydatków na opiekę zdrowotną w latach 2010-2019.
Możliwości poprawy jakości i skuteczności opieki zdrowotnej wymagają zwiększenia krótkoterminowych wydatków na infrastrukturę, co może ostatecznie prowadzić do bardziej wydajnej opieki. Dwie ważne opcje związane z infrastrukturą przyspieszają przyjęcie technologii informacji o zdrowiu (HIT), która została sfinansowana w amerykańskiej Ustawie o odzyskiwaniu i ponownym inwestowaniu z 2009 r. Oraz zwiększeniu podstawowej opieki zdrowotnej. Przeanalizowaliśmy kilka opcji usprawnienia świadczenia usług podstawowej opieki zdrowotnej, w tym tworzenie domów opieki medycznej, zwiększanie korzystania z pomocy asystentów i pielęgniarek oraz zwiększanie liczby placówek detalicznych. Chociaż wydaje się, że te podejścia nie przyniosą znaczących oszczędności same w sobie, stanowią podstawę dla innych wysiłków na rzecz kontroli kosztów.4 Na przykład przyjęcie HIT może ułatwić zarówno usprawnienie świadczenia usług zdrowotnych, jak i innowacje w zakresie metod płatności.
Nasza analiza literatury wskazuje, że wpływ programów zarządzania chorobą na wydatki waha się od wzrostu o 1,0% do spadku o 1,3%. Takie programy zwykle wymagają płatności z góry za usługi dla szerokiej populacji, a niewiele wskazuje na znaczne obniżenie kosztów.
Przeanalizowaliśmy także projekty ubezpieczeniowe oparte na wartości , w których zmniejsza się refundacje leków dla pacjentów z pewnymi chorobami przewlekłymi, aby zachęcić ich do regularnego przyjmowania leków. Istotne dowody sugerują, że niższe płace prowadzą do lepszego przestrzegania schematów leczenia wśród pacjentów z chorobami przewlekłymi, ale wpływ na całkowite wydatki na opiekę zdrowotną byłby prawdopodobnie niewielki, ponieważ wynikająca z tego redukcja korzystania ze świadczeń szpitalnych i innych usług byłaby stosunkowo niewielka.
Ogólnie rzecz biorąc, nasza analiza wskazuje, że możliwe jest zmniejszenie wydatków na usługi opieki zdrowotnej, mimo że istnieją liczne bariery polityczne i związane z wdrażaniem między tymi politykami a rzeczywistymi oszczędnościami
[patrz też: protezy szkieletowe acetalowe, krótkie wędzidełko napletka, kuzynka brzozy ]

Powiązane tematy z artykułem: krótkie wędzidełko napletka kuzynka brzozy protezy szkieletowe acetalowe

Posted by on 1 listopada 2018

Szacunek ten zakłada, że dostawcy mogą osiągnąć redukcję o 25 do 50% kosztów związanych z możliwymi do uniknięcia komplikacjami, zapewniając opiekę o wyższej jakości i większej współpracy. Jednak łączenie płatności tylko w przypadku usług szpitalnych zmniejszyłoby wydatki o 0,1%. Biuro Budżetowe Kongresu oszacowało, że łączna płatność zaoszczędziłaby tylko 19 miliardów dolarów (0,05%) w latach 2010-2014, ale rozważała jedynie usługi szpitalne i po ostrym leczeniu opłacane przez Medicare, a ponieważ Medicare już pakietuje płatności szpitalne dzięki systemowi związanemu z diagnozą możliwości oszczędności są ograniczone. Stwierdziliśmy, że istnieją większe możliwości łączenia płatności za leczenie chorób przewlekłych i stosowania tego modelu u wszystkich płatników. Różnica między szacunkami CBO a naszymi ilustruje ograniczenia koncentracji wyłącznie na oszczędnościach w budżecie federalnym. Druga możliwa opcja reformy płatności, ustawienie stawki dla wszystkich pacjentów, ma niższy profil. Podejście to obejmuje utworzenie organu regulacyjnego, który ustalałby ceny usług szpitalnych dla wszystkich płatników prywatnych i publicznych. Ustalanie stawek szpitalnych było szeroko stosowane w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych, ale później zostało porzucone przez wszystkie państwa, z wyjątkiem Maryland i Zachodniej Wirginii. Najbardziej prawdopodobnym wynikiem, biorąc pod uwagę wcześniejsze doświadczenia, jest to, że ustawienie stawek szpitalnych nie zmniejszy wydatków; naszym najbardziej optymistycznym szacunkiem jest zmniejszenie o 2,0% krajowych wydatków na opiekę zdrowotną w latach 2010-2019.
Możliwości poprawy jakości i skuteczności opieki zdrowotnej wymagają zwiększenia krótkoterminowych wydatków na infrastrukturę, co może ostatecznie prowadzić do bardziej wydajnej opieki. Dwie ważne opcje związane z infrastrukturą przyspieszają przyjęcie technologii informacji o zdrowiu (HIT), która została sfinansowana w amerykańskiej Ustawie o odzyskiwaniu i ponownym inwestowaniu z 2009 r. Oraz zwiększeniu podstawowej opieki zdrowotnej. Przeanalizowaliśmy kilka opcji usprawnienia świadczenia usług podstawowej opieki zdrowotnej, w tym tworzenie domów opieki medycznej, zwiększanie korzystania z pomocy asystentów i pielęgniarek oraz zwiększanie liczby placówek detalicznych. Chociaż wydaje się, że te podejścia nie przyniosą znaczących oszczędności same w sobie, stanowią podstawę dla innych wysiłków na rzecz kontroli kosztów.4 Na przykład przyjęcie HIT może ułatwić zarówno usprawnienie świadczenia usług zdrowotnych, jak i innowacje w zakresie metod płatności.
Nasza analiza literatury wskazuje, że wpływ programów zarządzania chorobą na wydatki waha się od wzrostu o 1,0% do spadku o 1,3%. Takie programy zwykle wymagają płatności z góry za usługi dla szerokiej populacji, a niewiele wskazuje na znaczne obniżenie kosztów.
Przeanalizowaliśmy także projekty ubezpieczeniowe oparte na wartości , w których zmniejsza się refundacje leków dla pacjentów z pewnymi chorobami przewlekłymi, aby zachęcić ich do regularnego przyjmowania leków. Istotne dowody sugerują, że niższe płace prowadzą do lepszego przestrzegania schematów leczenia wśród pacjentów z chorobami przewlekłymi, ale wpływ na całkowite wydatki na opiekę zdrowotną byłby prawdopodobnie niewielki, ponieważ wynikająca z tego redukcja korzystania ze świadczeń szpitalnych i innych usług byłaby stosunkowo niewielka.
Ogólnie rzecz biorąc, nasza analiza wskazuje, że możliwe jest zmniejszenie wydatków na usługi opieki zdrowotnej, mimo że istnieją liczne bariery polityczne i związane z wdrażaniem między tymi politykami a rzeczywistymi oszczędnościami
[patrz też: protezy szkieletowe acetalowe, krótkie wędzidełko napletka, kuzynka brzozy ]

Powiązane tematy z artykułem: krótkie wędzidełko napletka kuzynka brzozy protezy szkieletowe acetalowe